پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قرارداد تيپ همچنان اجرا مي‌شود
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
مديرعامل خانه تئاتر با اشاره به برگزاري جلسه‌اي با مديرکل هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از اجراي قرارداد تيپ در شوراي حمايت از توليد آثار نمايشي خبر داد.

به گزارش مهر، مدتي است بحث تشکيل شوراي حمايت از آثار نمايشي در معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و انتشار شيوه‌نامه اين شورا در روز دوشنبه ششم دي‌ماه باعث نگراني خانواده و اهالي تئاتر از لحاظ نشدن قرارداد تيپ خانه تئاتر در قراردادهاي گروه‌هاي نمايشي توسط شوراي حمايت از توليد آثار شد.

انجمن بازيگران خانه تئاتر در انتخابات هيئت مديره جديد خود بر لزوم متعهد بودن شوراي حمايت از توليد آثار در اجراي قرارداد تيپ تأکيد کردند و تعدادي از اعضا و هنرمندان خانه تئاتر با جمع‌آوري طوماري خواستار اجراي قرارداد تيپ خانه تئاتر و متعهد بودن شوراي حمايت از توليد آثار به آن شدند.

هيات مديره خانه تئاتر دوشنبه ششم‌ دي‌ماه طي جلسه‌اي با حضور حسين مسافرآستانه مديرکل هنرهاي نمايشي به بررسي اين موضوع پرداختند. ايرج راد مديرعامل خانه تئاتر درباره نتايج اين جلسه گفت: در جلسه‌اي که هيات مديره خانه تئاتر با آقاي مسافرآستانه برگزار کرد توافق شد تا قرارداد تيپ همچنان مورد قبول و اجرايي باشد و آقاي مسافرآستانه هم اين توافق را تأييد و امضاء کرد.

وي درباره حضور نمايندگان خانه تئاتر در شوراي حمايت از توليد آثار نمايشي افزود: خانه تئاتر يک نماينده را به شوراي حمايت از توليد آثار و دو نماينده را به شوراي انتخاب آثار معرفي کرد. آقايان محمد يعقوبي،‌ حسين کياني و هوشمند هنرکار نمايندگان خانه تئاتر در اين دو شورا خواهند بود.

مديرعامل خانه تئاتر درباره مفاد شيوه‌نامه منتشر شده شوراي حمايت از توليد آثار نمايشي گفت: قرار است روز شنبه 11 دي‌ماه هيئت مديره خانه تئاتر طي جلسه‌اي مفاد شيوه‌نامه شوراي حمايت از توليد آثار را مورد بررسي قرار دهد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: